Tuotteiden toimitusehdot
Päivitetty 28.7.2023
Yleistä
Iinan Kristallipuoti on Kristallinen Imperiumi Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Kristallinen Imperiumi Oy (3234133-6, Kerttulinkatu 16b, 20500 Turku, puh.044 9802754). Kristallinen Imperiumi Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna. Voit maksaa ostokset kotimaisilla verkkopankeilla, korttimaksulla sekä Klarnan laskulla ja osamaksulla.
Klarnan osamaksun ehdot: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/fi_fi/account/terms.pdf
Toimitus ja toimituskulut
Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on postitoimitus. Yli 100 euron tilauksissa toimitus on maksuton. Alle 100 euron tilauksissa toimituskulu on kiinteä 4,95 euroa. Poikkeuksena tukkutilaukset, joissa on aina kiinteä toimituskulu 7,95 euroa. Postitoimituksessa asiakas valitsee noutopisteen kassalla. Mikäli tilaus mahtuu postiluukkuun, tilaus toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseen.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa.
Toimitusaika
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Postitoimitusten toimitusaika on 1-4 arkipäivää siitä, kun tilaus on lähetetty. Tämä on postin ilmoittama aika ja emme voi vaikuttaa siihen. Tilaukset lähetetään mahdollisimman pian, kuitenkin 3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.
Palautusoikeus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus tilauspäivämäärästä lukien, poikkeuksena tilaukset, jotka asiakas on noutanut myymälästä ja tarkastanut noudon yhteydessä, henkilökohtaisesti valitut tuotteet, henkilökohtaisesti räätälöidyt tuotteet, palvelut ja alennustuotteet. Asiakas vastaa tuotteen vaihto- ja palautuskuluista. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin myyntikelpoinen.
Palautustilanteessa ota aina ensin yhteys Kristallipuotiin sähköpostitse [email protected] tai soittamalla 044 9802754 saadaksesi tarkemmat palautusohjeet.
Lunastamaton paketti
Jos tilausta ei noudeta Postin asettaman 7 vuorokauden kuluessa, se lähetetään takaisin Iinan Kristallipuodille. Tilauksen noutamatta jättäminen ei riitä peruutukseksi.
Mikäli palautumisesta huolimatta haluatte tilauksenne, veloitamme siitä postikulut uudelleen (4,95€, tukkuasiakkaat 7,95€).
Jos koronaviruksen aiheuttamasta poikkeustilanteesta johtuen noutaminen ei onnistu, Posti on sivuillaan ohjeistanut ottamaan yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa, jotta tilanteeseen löytyy ratkaisu.
Asiakaspalvelu
Mikäli tilauksen tekemisessä tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
044 9802754
Hoitojen ja kurssien toimitusehdot
Päivitetty 8.5.2023
Yleistä
Iinan Kristallipuoti on Kristallinen Imperiumi Oy:n (myöhemmin “palveluntarjoaja”) ylläpitämä markkinapaikka, jossa palveluita myy Kristallinen Imperiumi Oy (3234133-6 puh.044 9802754). Kristallinen Imperiumi Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Nämä toimitusehdot koskevat kursseja, verkkokursseja, valmennuksia, mentorointia, työpajoja sekä hoitoja (myöhemmin “palvelut”) ja määrittävät palveluntarjoajan ja asiakkaan välisen sopimuksen. Sopimus syntyy ja nämä ehdot katsotaan asiakkaan puolelta hyväksytyiksi onnistuneen maksusuorituksen jälkeen em. palveluista.
Maksaminen
Palveluiden maksunvälittäjänä toimii Stripe Inc. Asiakas voi maksaa palvelun korttimaksulla. Asiakkaan erillisestä pyynnöstä palveluntarjoaja voi lähettää sähköpostilaskun palvelusta, kun laskun arvonlisäverollinen loppusumma ylittää sata euroa.
Peruutus- ja muutosoikeus
Hoidot
Hoidot tulee käyttää 365 päivän kuluessa maksusta.
Mikäli asiakas on ostanut vuosipaketin, joka sisältää useamman hoidon edullisemmalla hinnalla, tulee hänen käyttää kaikki näistä itse. Hoidon siirtäminen toiselle henkilölle ei siis ole mahdollista.
Asiakkaalla on oikeus perua varaamansa hoitoaika tai siirtää sitä viimeistään 48 tuntia ennen ajan alkua. Kun asiakas peruu varaamansa ajan viimeistään 48 tuntia ennen ajan alkua, palveluntarjoaja palauttaa asiakkaan maksusuorituksen vähennettynä maksunvälittäjän tai pankin todellisilla kuluilla. Asiakas voi vapaasti siirtää varaamaansa hoitoaikaa viimeistään 48 tuntia ennen hoitoajan alkua varausvahvistussähköpostin lopussa olevan linkin kautta.
Akuutissa sairastapauksessa, joka estää hoitoon osallistumisen, ajan siirtäminen onnistuu alle 48 tuntia ennen hoitoajan alkua. Tällaisesta siirtämisestä tulee ilmoittaa välittömästi sairauden todettua [email protected]. Mikäli asiakas ei saavu hoitoon, eikä hoitoa ole peruutettu tai siirretty näissä ehdoissa kuvatulla tavalla, asiakkaan hoitoaika katsotaan käytetyksi eikä maksua palauteta.
Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää varattu aika viimeistään 48 tuntia ennen ajan alkua ja sairastapauksissa vielä 48h sisällä. Siirron tapahtuessa palveluntarjoajan toimesta, aika siirretään välittömästi ensimmäiseen mahdolliseen vapaana olevaan aikaan ja asiakas saa ilmoituksen uudesta ajasta sähköpostitse. Ellei uusi aika sovi asiakkaalle, asiakas voi muuttaa aikaa varausvahvistussähköpostin lopussa olevan linkin kautta viimeistään 48 tuntia ennen uuden ajan alkua.
Hoidot tapahtuvat videopuhelun välityksellä. Videopuhelusovelluksena on käytössä Zoom (zoom-us) ja puheluun voi tulla puhelinsovelluksella, tablettisovelluksella tai tietokoneella. Asiakas saa ajanvarauksen yhteydessä uniikin Zoom-linkin sähköpostiin. Linkki alkaa toimia 60 minuuttia ennen hoitoajan alkua.
On asiakkaan velvollisuus varmistaa Zoom-ohjelman toimiminen omalla laitteellaan ennen hoitoa. Zoom tai muut tahot tarjoavat runsaasti opastusmateriaalia Zoomin käyttöön: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362193-Joining-a-Meeting
Hoidon toteutuminen vaatii sekä video- että ääniyhteyden molempiin suuntiin. Mikäli asiakas ei saa omalta puoleltaan video- tai ääniyhteyttä toimimaan viimeistään 15 minuuttia hoitoajan alettua, katsotaan hoitoaika käytetyksi.
Mikäli palveluntarjoaja ei saa omalta puoleltaan video- ja ääniyhteyttä toimimaan viimeistään 15 minuuttia hoitoajan alettua, sovitaan hoidolle uusi ajankohta.
Kurssit
Asiakkaalla on oikeus perua osallistuminen kurssille, jos kurssi on ennakkomyynnissä ja pääsy kurssille annetaan vasta myöhemmin. Ennakkomyyntitilanteessa asiakkaalla on oikeus perua osallistuminen kurssille 14 päivän ajan maksusuorituksesta, kuitenkin korkeintaan siihen saakka kun kurssi alkaa.
Asiakkaalla ei ole oikeutta perua osallistumistaan kurssille, jos pääsy kurssille alkaa heti ostosta ja asiakas on kirjautunut sisään kurssille.
Asiakaspalautteet
Asiakkaan kurssialustalla antamia palautteita voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin nimettömästi ilman erillistä lupaa.
Asiakaspalvelu
Mikäli kurssien tai hoitojen tilaamisessa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]
Tietosuojaseloste
Päivitetty 30.1.2022
Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Kristallinen Imperiumi Oy (y-tunnus:3234133-6)
Mitä tietoja minusta kerätään?
Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.
Mihin henkilötietoja käytetään?
Henkilötietoja käytetään:
- Asiakassuhteen hoitamiseen
- Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
- Tilastollisiin tarkoituksiin
- Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.
Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.
Tietojen luovutus kolmansille osapuolille
Luovutamme henkilötietoja logistiikka- ja maksupalveluyhteistyökumppaneille verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.
Asiakkaan oikeudet
Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
- Tarkistusoikeus
- Oikaisuoikeus
- Oikeus peruuttaa suostumus
- Poisto-oikeus
Kaikissa rekisteröitäviin tietoihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä suoraan rekisterinpitäjään sähköpostitse [email protected]